Presse og media

Vi ønsker å være imøtekommende ovenfor presse som ønsker å benytte museet som bakgrunnsmateriale til intervju, artikkel eller opptak om Svalbards natur og kultur. For slik bruk skal det inngås særskilt avtale. Kontakt oss god tid i forkant slik at vi får lagt best mulig til rette.

• Dersom du leter etter historiske foto, arkivmateriale eller informasjon om gjenstander, ta en titt på samlingene våre.
  • Dersom du ønsker å bruke museet som lokalitet for intervjuer, filmopptak eller annet - ta kontakt med oss i forkant av ditt besøk. Slik klarer vi å legge tilrette for ditt besøk best mulig.
  • Trenger du bilder til reisereportasjer, faglitteratur eller annet? Ta kontakt med oss for informasjon og avtale.
    • Du er selvsagt også velkommen inn i museet. Pressekort gir ikke gratis adgang.
    • Ta kontakt med oss i forkant dersom du ønsker en omvisning, visningstur eller andre tjenester, post@svalbardmuseum.no
    Museum24:Portal - 2024.04.15
    Grunnstilsett-versjon: 2